Un tret al clatell.

al clatell

Vas a morir d’un tret al clatell, fill de puta.

Un tret al clatell

Com m’agradaria veure
els ulls plens de terror
sentint el fred de la boca del canó,
tu, fill de Satanàs, suplicant
sense poder parlar un poc de pietat.
Mira bé les teus coses,
que tu ets de ‘tenir’ i no de ‘ser’,
mira-les perquè la boca del canó
la tens en el clatell
i jo ja estic estirant el gatell.

Et mire amb menyspreu,
no calen les paraules,
ets un cabró i vas a pagar
un preu molt baix:
el que val la teua vida,
una merda que es creu ser més
perquè en té més.

Se t’acaba el temps.
T’estàs pixant de por,
a mi com si et cagues,
merda ets i a la merda vas.
Sona el tret que ix per un ull.
Ets carronya morta sense cara ni cap,
tots és pixum i merda,
un cos sense cap ni una mica d’humanitat.

Mentre arriba la policia
et miraré i t’escopiré,
fill de mala mare,
molt de mal has fet, malparit,
però ara eres una despulla en terra,
en la sempre immaculada terra
pixada i cagada, plena de cervellets i de semen.
El que el teu cadàver ha produït
com passava amb els penjats.

Sona la sirena, s’acosta la policia,
toca a la porta, toca i toca.
Jo em fique el canó de la pistola
en la boca segons tenia pensat.
El meu índex tira del gallet
i tot s’acaba de sobte en la foscor.

Una mare va al forn amb els seus xiquets
i els compra unes mitges llunes per berenar.

Regí.

Anuncis

Quant a rexval

M'agrada Wagner, l'òpera, la clàssica en general i els cantautors, sobretot Raimon i Llach. M'interessa la política, la història, la filosofia, la literatura, el cinema i l'educació. Crec que la cultura és un bé de primera necessitat que ha d'estar a l'abast de tothom.
Aquesta entrada s'ha publicat en Poesia, Uncategorized i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

